Karácsonyi vásárt szervezünk!

Delikates karácsonyi vásár Csíkszeredában

December 16-17-én a csíkszeredai Nagy István művészeti líceum aulájában szervezünk karácsonyi vásárt! Azért választottuk a Vásárolj szépen! mottót , mert igyekeztünk a résztvevő eladókat (helyi és környékbeli fiatal kézműves művészek, és olyan boltok, akik termékkínálatukban karácsonyi ajándékok, illetve az ünnep kellékei is szerepelnek), úgy kiválasztani, hogy megteremtsék a légkört egy kedves hangulatú és színvonalas vásártérhez.

Delikates karácsonyi vásár plakát

Jelentkezés résztvevőknek (eladóknak) itt

Esemény partnerei:

Reklámok

3 thoughts on “Karácsonyi vásárt szervezünk!

  1. most értesültem a vásárról ha esetleg valaki visszalépett szivesen résztvennék.botár csilla vagyok a régimodi ruhák készitője .

  2. Kedves Csilla! Szólunk, amennyiben lesz szabad asztal, de ha idén nem sikerül asztalt biztosítanunk jövőre újra meg szeretnénk szervezni a vásárt és akkor majd jelentkezhet.

  3. Sziasztok, András Mária vagyok, én is sajnos ma értesültem a vásárról. ugyanugy mint Csilla részt vennék a saját készitésu taskaimmal, ha valaki visszamondja , előre is köszönöm!

Vélemény, hozzászólás?

