Új övtáskák

Elkészült a napokban egy pár új övtáska, íme közülük néhány…


Reklámok

9 thoughts on “Új övtáskák

  1. Kedves Eszter,
    Ez a bordó virágos gyönyörű… Már elkelt, vagy esetleg még meg lehet vásárolni?
    Mert ha igen, akkor én szívesen megvenném, van egy harisnyám és sapkám, amivel nagyon találna…:-)
    Várom válaszod!

  2. Szia Judit
    Ez az övtáska már valakié, de h szeretnéd készithetek egy nagyon hasonlót. Ha úgy döntesz, hogy szeretnél egy ilyen övtáskát akkor írok e-mail a cimedre és megbeszéljük a részleteket. ok?

  3. Hú, nagyon jók ezek is, mint a már nálam lévő kettő, ha már nagyon lestrapáltam az enyémet, akkor jövök a következőért, de eddig elég jól bírják a kihívásokat. 🙂 (Pedig már nyomtak pofán vele tejszínhabos tortával meglepibe. 😀 ) Szóval ismét csak gratulnálni tudok. 🙂

  4. Szia! Nekem is bejönnek az övtatyók, s kellene is,mert a baba miatt most ez a legpraktikusabb. De nőcis ruhákat hordok, s azokhoz ezek illenének. Lehet róla szó,hogy én is hozzájussak egyhez?

  5. szia! szeretnek rendelni. facebookon lattam, hogy itt a blogon lehet. de nem ertem hogyan…irsz erre az e-mail cimre legyszi? koszi 🙂

Vélemény, hozzászólás?

