Új kollekció

Szász Emőke barátnőm (és munkatársam:)) ) legujjabb kollekciója, íme (a mesteris diplomakollekciója). Volt szerencsém egy pár dologban  közreműködni, ami tényleg egy fantasztikus dolog volt, mert imádtam a munkafolyamatot az elejétől fogva, szerettem a kollekció témáját is (ami a szellemi és anyagi értelemben vett hozomány gondolatát boncolgatja, egy lány  álmait és helyzetét a férjhez menetel környékén) és a kivitelezés folyamatát is. Szóval a kollekció megszületett, egészen friss, a mult héten készültek a  fotók is, György Előd fotózta.




Reklámok

7 thoughts on “Új kollekció

  1. Nagyon teknikás, igényesen elkészített ruhák, néhol számomra túl súlyosak is (de csak azért mert én olyan bohém vagyok). Az ötletnek és a fantáziának viszont semmi sem szabott határt, a ruhák szárnyalnak és ez jó! Gratulálok!

  2. Gondolkodtam, irjak-e a sajat kollekciomhoz kommentet, es foleg neked, akivel naponta talalkozom, vegul arra jutottam, megis irnom kell. Szoval tenyleg nagyon koszonom a dicseretet mindenkinek es Eszter, koszonom, koszonom, koszonom, h. beszalltal a projektbe, igy lett teljes az egesz, nelkuled nem lett volna ugyanaz. De ezt mar mondtam parszor, itt most csak “hivatalossa” tettem az elmondottakat:)

Vélemény, hozzászólás?

