Készülődés

Én igazából még el sem hiszem, hogy mindjárt jön a Mikulás és, hogy kezdődik az advent…én mindig olyan későn eszmélek rá, hogy közelegenek az ünnepek, hogy már majdnem késő. Nem hiába van ez a négy hét várakozás Karácsony előtt…Számomra mindig elérhetetlennek tűnt az adventi naptár készítés is, bár már rég rájöttem, hogy hasznos is lehet…számolhatjuk a napokat, tudjuk, hogy még hányat kell aludni, addig amíg jön az angyal. Szerintem én az idén sem fogok készíteni magamnak ilyen naptárat, de megnéznii nektek is érdemes, hátha ti ügyesebbek lesztek nálam és meglepitek magatokat eggyel.





1.PolkaStripeStudio
2.PiloSale
3. Nouveau Design
4.Chanelling Martha

Reklámok

2 thoughts on “Készülődés

  1. Hahoo,olyan jo dologra akadtam, gondoltam itt megoszthatom veled…
    biztos ti is jatszottatok az iskolaban olyat, hogy egy osszeturogetett papirlapra kulonbozo szemelyek rajzoltak fejet, testet, vegtagokat, anelkul hogy az elozo rajzat latnak. En csak most tudtam meg hogy ez valojaban szazaedeleji szurrealista jatek volt formaval es koncepcioval, de almomban sem gondoltam volna, hogy ez ma itt es ilyen formaban van jelen 🙂
    nezd meg hatha erdekesnek talalod,

    http://jazgraf.wordpress.com/2009/09/08/playing-exquisite-corpse/

  2. Édesek, egyből adventi hangulat fogott el. Pedig, amiota megnőtetek és nem készítgetjük a Karácsonyi mütyüszöket egyre nehezebben hangolódok rá az ünnepekre. Hátha ezek az aranyos ötletek belendítenek….

Vélemény, hozzászólás?

