Bukarest

Na hello mindenkinek…

A bukaresti mesterim egy kicsit lekötött az utóbbi időben…

Hétfőn  német nap van, a berlini fal leomlásának a 2o. évfordulója …Ennek tiszteletére az egyetemem divat kara és a Goethe Institut közösen megmozdul…milyen szép. Na és erre készitettünk térplasztikákat papirból, a Salla Dallesben lehet őket megtekinteni hétfőn, este 7kor (…azt hiszem, az órában nem vagyok biztos). Na ez volt az oka távolmaradésomnak…

viszont a jó, hogy újra felfedezhettem ez idő alatt magamnak Bukarestet, és úgy döntöttem nem sokára megosztom veletek is a fejleményeket.

Pl, egyelőre annyit mondok, hogy a hires Carturestben (aki nem ismeri…ez egy könyvesbolt lánc Romániában, nagyon ügyes, zene, tea, legujabban bor, jó film, sok sok jó könyv, kiállitások, stb…nem régen New York-ban is nyitottak egyet) ráakadtam az Oh Joy blog irójának a munkáira.

6a00d8341c6a0853ef0120a6085724970b-800wi

Jó nem? Én örültem nekik, nem mintha egyből meg akartam volna vásárolni, de hogy legalább lehet kapni…annak aki tényleg meg akarja vásárolni.

A kép az Oh Joy blogról származik.

Vélemény, hozzászólás?

