Új fodrok

újabb nőcis övtáskák készültek…a második táska Lindának készült, de sajnos nem tudom elérni őt e-mailen, ha látod Linda a táskát és tetszik légyszi jelentkezz. köszi

fodros
fodros2

12 hozzászólás a(z) “Új fodrok” bejegyzéshez

  1. már én is kértem ilyet egyszer, és azt mondtad, kapok…

  2. juj, hát a héten megkapod…már ott van Pesten, csak el kell jusson hozzád:)

  3. Halihó!

    Megvagyok, itt vagyok!

    Vártam az emailedet, de én nem kaptam semmit! 😦

    Véletlenül jöttem fel a blogra, és örömmel láttam, hogy elkészült a tatyóm! 🙂

    Márcsak egy számlaszámra lenne szükségem, ahova tudok utalni, és indulhat a táska útjára! 🙂

    Kérlek, írd meg emailben, hogy akkor hova utalhatok.

    Köszike!

    Üdv.: Linda

  4. az a baj, hogy vagy nem működik az e-mail cimed vagy az enyém nem tudja elküldeni neked, de folyton visszajön a cimemre amit küldök neked, még egyszer megpróbálom, de ha megint nem kapsz semmit, akkor esteleg adjál meg egy másik e-mail cimet ha tudsz, s ha nem akkor kitaláljuk:)

  5. A második a bélése miatt tetszik:)
    Megint csajos 🙂

  6. gyönyörűek mind külön külön:)
    különösen a nagy masnis a kedvencem
    valahogy hozzájuk jutni-rendelni lehet esetleg?

    Előre is köszönöm
    -szép napot-

  7. Szia. Ugy tudsz rendelni, hogy elmondod nekem, hogy milyet is szeretnel, es e-mailben megbeszeljuk a tovabbi reszleteket:)es elkuldom neked postan, te pedig bankon keresztul tudsz fizetni. ok? varom, hogy visszajelezz nekem es en irok neked e-mailt

  8. Na bumm,nagyon bele feledkeztem-köszönet a válaszért:)
    -rendben van,nekem megfelel

  9. Én is régóta keresek szép övtáskát…ez nagyon csinos, csak nem teljesen az én stílusom…a fodor tetszik nagyon rajta!

  10. üdv!:)
    elképesztően tetszenek a táskák,valahogy én is szeretnék hozzájutni egyhez.
    Mi a lehetséges út a részletek megbeszélésére?
    ~Szép napot~

  11. Szio!
    Iszonyat jók a táskák! Már nagyon régóta álmodozom egy csini övtáskáról, de nemgondoltam h létezik is.:P Hogy tudnám felvenni veled a kapcsolatot?:)

  12. Szia!

    Engem is érdekelne egy ilyen tasi!
    Ird meg lécci hogy juthatok hozzá!

    Üdv.:Csibe

Hozzászólás