Divathét

Egy valamire való divattal kapcsolatos blog már rég jelezte, hogy folyamatban vannak a divathetek, hogy mennyi fantasztikus vagy kevésbé fantasztikus  kollekciót láthatunk. Én is próbálok felzárkózni itt ne, a teljesség igénye nélkül nézegetem én is a kollkekciókat. Egy párból válogattam nektek is, még egyik bemutató sem vett le teljes mértékben a lábamról…na de még a java hátravan.

Alberta Ferretti kollkeciója. A szinek és az anyagok gyönyörűek…

alberta ferretti1
Bottega Venetta…érdekes részletek. A fehér amugy tuti menő lesz…minden formában, de aki biztosra akar menni, az vegyen majd egy miniruhát. Keverjétek a fehéret élénk  szinekkel. Ennyi.

bottega venetta1

Antonio Berardi. Superwomen ruhák. Van bennük valami
antonio berardi1
Na ez fehér szépség a javából. Gyönyörű.Giafranco Ferre. Ezt érdemes nagyban is megnézni.
giafranco ferre1
Iceberg. Ez is egyik kedvencem. Nagy ötlet Micky egeret emlegetni. Nagyon tetszik a füles ruha….
icebergxMarc Jacobs. Ügyeske…mint mindig, Én, mint a fodrok szerelmese csodálom ezt a kollekciót, bár vannak érthetetlen részek. Persze azért még működik a dolog.
marc jacobs1

marc jacobs2
Remélem mindeki látja ebben a Marc Jacobs kollekcióban az övtáskákat:)))Úgy érzem nekem máris be jött az élet
Egyelőre ennyi, már elő van készitve a következő adag, azt is felteszem nemsokára.

Mindennek utánanézhettek a style.com -on. Én is azt teszem.

Vélemény, hozzászólás?

