egy pár kép a kollekcióról

32

Itt van néhány fénykép amit a hétvégén készitettünk az öcsémmel…az örök páros ugzebár. Ismét egy verseny az ürügy…bár nem értem miért kinlódom ezekkel a versnyekkel…persze nem akarok ilzen nagy pesszimistának tünni, de unom a nagy várkozásokat és a nagy letöréseket a végén. Na de még töretlenül ügyeskedem. Az Alice-os kollekcióból, még a tavasszal elkészitettem egy ruhát kabáttal ( a terveket itt mégegyszer megnézheted).  Egy enyhén abszurd, kissé vicces, a gyerekes és kissé fontoskodó hangulat megjelenitése volt a célunk…Mivel a hirtelen eltervezett fotózásokhoz nehéz modellt szerezni…ilyenkor, mint megszokott én csapok fel alanynak.

5 thoughts on “egy pár kép a kollekcióról

  1. számomra a kalappal és órával a fejeden az abszolut nyerő. 😀
    a versenyekkel kapcsolatban igazad van, épp ezért nem próbálom meg őket, de szerintem te csinálod jobban, mert igy legalább szépeket alkotsz.
    és a modellkedés… szerintem csak akkor keress más modellt, ha te nagyon nem érsz rá, vagy nem talál hozzád a ruha… (de ez a veszély nem állhat fenn, mivel olyan dolgokat tervezel, ami neked is tetszik).
    hmmm hmmm… azon gondolkodtam, milyen jó lenne most ha legalább vagy 15 évvel fiatalabb lennél, és beszevezhetnélek modellnek a gyerekkollekciómhoz. 😀 (egyébként nekem is lesz egy ilyen szép vörös haju modellem)

  2. :)hát a versenyekkel kapcsolatban majd a jövő hónap elején nyilatkozom…főleg mert még az is kétséges, hogy odaére a boritékom időben, utolsó percre hagyas, szaladás a postára..ez az. a modellkedésről meg, hogy szivesen lennék gyerekkollekcióhoz is modell, szerintem egy kis smink s 13 évesnek még siman elmegyek:)hihi

  3. Nagyon tetszik!!! Nagyon nagyon!!!es hajra, es sosem szabad feladni, hinni kell abban amit csinalsz, mert jol csinalod:) Es majd igenybe vennem tudasod es tehetseged, szeretnek egy ovtaskat ha lehet:)
    Puszi

Vélemény, hozzászólás?

