tibeti hangulat

chadwick
Untitled-1 copy copy Ezt a két fotó sorozatot két teljesen különböző helyen találtam…de valahogy annyira emlékeztet az egyik a másikra, hogy az a sanda gyanum, hogy ugyanarról  a fotózásról van szó…persze ez nekem teljesen mindegy, ugyanis a fenti fotókat Chadwick Tyler fotós oldalán találtam (még sok sok fantasztikus fotó) valamint az alsó képek a Suprem divatcég reklámfotói, tehát nem zárja ki egyik a másikat…én nem néztem mélyebben utána az estleges összefüggéseknek…untam:), de szerintem a képek magukért beszélnek.

4 thoughts on “tibeti hangulat

  1. ezek a supreme modellügynökség showcardjai voltakmost tavasszal, minden modelljükről ilyet fotózott

  2. tényleg szépek…még nem volt időm tüzetesen megnézni, de első ránézésre elragadóak. köszönöm.

Vélemény, hozzászólás?

