Logo

Időközben kész lett a DLKTS (Delikates) logó és cimke, és már egy ideje használom is…csak lustaságnak tudható be, hogy a mostanában készült újabbnál újabb táskákat nem fényképeztem le és mutattam meg nektek. De most van két új övtáska, ami még nem jutott el a megrendelőhöz, gyorsan gyorsan a reggel lefotóztam őket. Látható rajta a cimkém is, ezt megmutatom nagyban is, ha talakoztok vele, tudjátok majd, hogy kié. hihi.  A táskákon a minta sajátkezű, én szitáztam rá az anyagra.

logom2 copy copy
ovtaska2
ovtaska

8 thoughts on “Logo

  1. a 7végén élőben is láttam a logodat! egy övtáskán. mikor megláttam csak annyi tudott kijönni a számon, hogy “ez eredeti György Eszter?”. nagyon szép, Eszter, a logo is, a táska is.

  2. A Zsuzsa táskáját láttad? Azt én is nagyon szeretem…örülök, hogy neked is tetszik, remélem a gazdája is szivesen viseli.

  3. a gazdája egész hétvégén csak az alvásnál vette le. szerintem hozzá nőtt a derekához…

  4. Szia! Szeretnék egy ilyen övtáskát, a honlapon nem találtam ilyet/ilyesmit. A sötétebb tetszik:-) Hogy tudom megrendelni? Köszönöm előre is., Kata

Vélemény, hozzászólás?

