Sziasztok

Tudom, tudom, hogy komolytalan vagyok…nem jelentkeztem mar 2 hete körülbelül, de  valami miatt nagyon kedvetlen és lehangolt voltam, nem volt kedvem semmi széphez…Nem mintha változott volna gyökeresen  a helyzet, de lelkiismeretfurdallásom van, ha sokáig elhanyagolom a blogot. Ma reggel találtam néhany nagyon szép fotót a mult tavasszi(2008) Soni Rykiel kollekció bemutatójáról. Nekem az egész kollkeció teszett annak idején, ezek a fotók aztán tényleg tündériek, a szó legszoroósabb értelmében. Voilá.1737053149_2de926e76d1737071499_05f55fbb391737034107_d6a0eba1fc

Reklámok

3 thoughts on “Sziasztok

  1. Nem tehetek róla, de ilyen ruhákat látva mindig felmerül bennem a kérdés Kinek lettek ezek tervezve?
    Utána megnyugtatom magamat, hogy ez is csak művészet, mint egy festmény, csak hamarabb elértéktelenedik 🙂

  2. …van egy két ruha amelyik szép hosszú karriert befut, legalabb annyi szerintem minta amennyi festmény manapság…

Vélemény, hozzászólás?

