tein kiállitás

2v-copy

3v-copy

4v

5v-copy

6v-copy

10v-copySziasztok..

tudo, tudom…két hete semmi hir felőlem, sajnálom, sok volt a dolgom s mindent időre kellett elvégezni…köszönoma türelmet.

A legutóbbi felmutatható dolog ami velem történt az az, hogy a sepsiszentgyörgyi Tein-ben, szombaton megnyilt egy kissebb kiállitásom. A következő kollkecióm divatillusztrációit és a kollkekcióhoz készitett ékszereket (Salat Zakariás Csaga) állítottuk ki. A fenti illusztrációk az én munkáim, a kiállitasról készitek majd még képeket…de legszivesebben azt ajánlanám, hogy aki teheti nézze meg személyesen. A kiállitás ebben a hónapban látható.

7 thoughts on “tein kiállitás

  1. Más az én lányom -még csak 15 éves- fejébe vette hogy divattervező akar lenni 😦
    Budapesten az Iparművészetin van valami képzés. Te hogy készültél rá hogy tervező legyél? Sokat rajzoltál? Megtanultál varrni?

  2. hát valahogy úgy…és jártam tanárhoz is. amikor komolyan eldöntöttem, hogy tényleg ezt szeretném csinálni…az elméleti liceumból átmentem a művészetibe.(ezt nem azért irtam, hogy ezt kellene csinálnia a ányodnak is). rajzoljon sokat… s keressetek neki egy jó tanárt vagy egy jó rajzkört, egyedül azért nehéz felkészülni.

  3. nem bánom, persze…csak arra kérlek, hogy ird oda a nevem..s linkeld be a blogomat:)köszi

Vélemény, hozzászólás?

