Tavaszt idéző színek

tavaszjaj, a hó megint lehullt de én egy csepp nosztalgiát nem érzek a tél iránt…vagyis én már úgy érzem, hogy a tél elmúlt, ami most van az csak szemfényvesztés, csalás és nem az igazi valóság. Szerintem már igenis tavasz van csak még nincs se meleg, se napsütés, nincs mé se virág se fecske, se március…de szerintem ezek csak mellékes dolgok. A tavasz az másvalami s kész. Ha ilyen lakásom lenne, mint ez a fenti én sose törődnék a hónapokkal vagy a hőmérséklettel…lehet ez a titka az évszakoknak…a színek.

1., 4., 5., 7.:House Beautiful

2.Haunted Towers

3.early morning mist

6.Ginko leaves

Vélemény, hozzászólás?

