sajnos mostanában nem volt időm dolgozni, szép dolgokat elművelni…a porral, mésszel, glettel és hasonló profán dolgokkal össze vagyok keveredve s ez még így fog menni egy hétig legalább. Kárpótlásul mutatok még pár fotót a sokat emlegetett diplomamunkámból…s onnan is a kedvencemről…ezt a ruhát valószínű soha senki nem fogja viselni az utcán de én nagyon szeretem….hátha majd egyszer én bátorkodom viselni:) ha rákattintotok a képre kinagyíthatjátokdiploma3

Reklámok

One thought on “

  1. Szerintem ez egy hordható és ráadásul csinos kis ruhadarab. Én hordanám. esküszöm.

Vélemény, hozzászólás?

